Selasa, 5 April 2011

Lama nye...............

Baca tajuk pun dah tau kan, betapa lamanya aku x update blog. Lama sesangat. Bukan apa keadaan aku yang memaksa. Chewahhh. Alhamdullilah pada bulan lepas aku telah disahkan positif. Memang menunggu sangat keadaan ini. Tapi tak sangka la pulak keadaan ni teruk sikit berbanding semasa mengandung si Haiqal dulu. Mungkin dulu aku keje kot.

Tapi apa-apa pun aku gagahkan juga buat segala macam kerja rumah ni. Tak nak la layan sangat. Nanti baby ni manja pulak. Cuma yang tak tahan aku ni mcm muntah tapi tak nak muntah. So perut mcm kembung pulak. Entah la..

1 ulasan:

  1. uda..kena selalu update ni..kenangan..meh sini gambaq nk tgk camna la uda peknen...

    BalasPadam